Uvjeti i način poslovanja
LOGOPEDSKA PROCJENA I TERAPIJA
- Nakon inicijalne dijagnostike, s klijentom ili s roditeljem (ukoliko se radi o malodobnoj osobi)
dogovara se dinamika terapije. Ukoliko za to postoji potreba korisnike se upućuje na dodatne
specijalističke preglede. - Po završetku terapije daju se kratke informacije o radu djeteta te eventualno zadatcima koje je
potrebno napraviti kod kuće. - Logoped može ostvariti terapijske ciljeve samo u slučaju da su dolasci na terapiju redoviti. U
slučaju nedolaska na terapiju, a koju ste platiti, poslat ćemo vam materijale za rad kod kuće.
REZERVACIJA TERMINA I NARUČIVANJE
- Naručiti se možete telefonskim pozivom između 17 i 19 h, putem online obrasca ili slanjem upita
e-mailom. Molimo vas da prilikom naručivanja na procjenu navedete dob korisnika, teškoću,
lokaciju koja vas zanima i svoj broj mobitela. - Dobiveni termin podložan je promjenama s obje strane u razumnom roku.
OTKAZIVANJE TERMINA
- Nedolazak na dogovoreni termin potrebno je odjaviti najmanje 24 sata prije kako bismo mogli
učinkovito organizirati naše poslovanje i pružiti priliku i onima koji na termin čekaju. Terapije
koje se otkažu u manje od 24, a više od 6 sati, naplatit ćemo u iznosu od 50% cijene. - Ukoliko dogovoreni termin otkažete u manje od 6 sati ili ne dođete na njega, zadržavamo pravo
naplate istog u iznosu pune cijene. - Ukoliko se dogodi da s dogovorenog termina izostanete 3 puta uzastopno, a da nas o tome
niste unaprijed izvijestili, zadržavamo pravo uskraćivanja daljnjih termina. - Ukoliko kasnite na dogovoreni termin, zadržavamo pravo neprodužavanja termina radi
unaprijed utvrđenog rasporeda.
ODREDBE I UVJETI PLAĆANJA
- Plaćanje usluga se provodi nakon svake terapije ili prije terapija ukoliko se radi o paketu usluga.
- Ukoliko se koriste paketi usluga, nakon isteka 14 dana ili 2 mjeseca (ovisno o paketu), ne
refundira se novac u slučaju nedolaska na pojedine seanse. - Plaćanje usluga je moguće izvršiti gotovinski ili kartično.
- Obavezno je avansno plaćanje prve dijagnostike (procjene) i slanje potvrde o uplati e-mailom.
U slučaju da ne možete doći na zakazani termin, molimo vas da ga otkažete 24 h unaprijed. U
suprotnom, zadržavamo pravo naplate 30 % iznosa neotkazanog termina.